Страници

понеделник, 11 февруари 2013 г.

Is This Love...

Нов понеделник - ново предизвикателство ;)
А именно  ще се предизвикваме в Card Mania Challenges :) Новата ни тема е ... е може и да се досещате до някъде ...
"Is This Love That I'm Feeling..."
Да, в месеца на любовта ви каним да ни изненадате с проекти и картички пълни с любов.
Тези две седмици наш спонсор е  Flourishes с невероятно детайлните и много артистични печати - направо съм влюбена в красивите шрифтове на надписите им.
Вторият ни спонсор е I Am Roses - за любителите на хариени цветя сайта им е направо рай - може да се изгубите сред огромното разнообразие и цветове :)
И разбира се, но не на  последно място нашия  постоянен спонсор - NaBorsata.com .



Днес ви показвам две доста различни картички. Първоначалната ми идея беше да направя нещо по-различно от обикновенно и  по-артистично и така се роди първата ...
Не типична е, за това което показвам по принцип, но установих някаква цикличност в настроенията  ми ... както се  замислих миналата година  по това  време също направих  две  подобни ... 


И втората ... печата наистина е уникален. Изобщо не мислех да правя втора, но все пак реших да отпечатам изображението... и просто не издържах ... извадих моливите и го оцветих за  значително под обикновеното време, което ми отнема акварела ...
Снимките са леко среднощни, но се надявам да не ми се сърдите :)


3 коментара:

  1. Прекрасни са, и двете. Толкова различни, а говорят на един език;)

    ОтговорИзтриване
  2. И двете са прекрасни, Мила! Но не знам защо първата така ме грабна. Дали защото не е толкова типична за теб, а може би защото с малко елементи казва много?! Прелест!

    ОтговорИзтриване